Prezentuję pierwsze screenshoty z aktualnego stanu projektu. Projekt działa na silnku Torque 3d game engine w wersji dx9/dx10. Silnik pomimo swoich lat działa stabilnie i oddaje do dyspozycji kilka faijnych efektów graficznych wystarczających do prototypowania rozwiązań. To co mi się szczególnie podoba to to, że udało się przy wykorzystaniu jego możliwości uzyskać pewien stopień plastyczności i malarskości wyświetlanej grafiki w stylu retro. Trochę w stylu "Call of Cthulhu - Dark Corners of the Earth".
I present the first screenshots from the current state of the project. The project works on the Torque 3d engine version dx9 / dx10. The engine, despite its years, works stably and offers several fancy effects sufficient for prototyping solutions. What I especially like is that I managed to use its functions to obtain a certain degree of plasticity and pictoriality of the displayed retro-style graphics. A bit like "Call of Cthulhu - Dark Corners of the Earth".
Zaprojektowanie i opracowanie wizualne niewielkiej lokacji w pojedynkę to spore wyzwanie.
Wyzwanie czasowe i organizacyjne. Sam przygotowałem wszystkie modele obiektów oraz materiały, tekstury specularmap, bump i normalmap na potrzeby tej lokacji. Osobnym tematem jest oświetlenie sceny. To są liczne godziny pracy w skupieniu. W scenie rozmieszczone są ilustracje mojego autorstwa. Odgrywaja one kluczową rolę.
First of all, a time and organizational challenge. I prepared all the models, materials and textures of specularmap, bump and normalmap for this location by myself. Stage lighting is a separate topic.These are many hours of concentrated work. There are illustrations of my authorship arranged in the scene. They play a key role here.
Cała ta praca na koniec przynosi wiele satysfakcji.
Moment w którym obraz wyświetla się na ekranie i jest w ruchu wynagradza włożony wysiłek.
All this work in the end brings many satisfaction. The moment the image is displayed on the screen and it is in motion rewards the effort.